Használja ki a legalacsonyabb árakat, csak amíg el nem fogy!
Keresés
Kosár

Tanácsra van szüksége? Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.


info@kilincsdeokork.hu

Nincs más dolgod, mint vásárolni az ingyenes szállításért 100 000 Ft

0  Ft
100 000 Ft
Menu

Bevezetés Panaszok és visszaküldések

Panaszok és visszaküldések

I. Panaszkezelési eljárás

A hibás teljesítés esetén a reklamációs eljárás menetére jelen panaszeljárás az irányadó. Abban az esetben, ha a vásárló fogyasztó, a módosított fogyasztóvédelmi törvény is irányadó.

1. A hibajog azt az eladót illeti meg, akitől a terméket vásárolta. A követelés helye az eladó telephelye. Az áru postai úton vagy személyesen – e-mailben (info@deokork.cz) történő írásbeli egyeztetés után – kézbesíthető. Utánvéttel feladott árut nem fogadunk el.

Ha azonban a visszaigazoláson (jótállási jegyen) más, a javításra kijelölt személy szerepel, aki az eladónál vagy a vevőhöz közelebbi helyen tartózkodik, úgy a vevő a javítási jogot a javítás elvégzésére kijelölt személlyel gyakorolja. Az így javításra kijelölt személy a kijavítást az eladó és a vevő között a termék megvásárlásakor megállapodott határidőn belül végzi el.

2. A vevő a reklamáció során ismerteti a termék hibáját. Ha a hiba nem jelentkezik tartósan, akkor azt is célszerű feltüntetni, hogy milyen körülmények között jelentkezik.

3. A vevő a hiba közlésekor, illetve a hiba közlését követően indokolatlan késedelem nélkül köteles tájékoztatni az eladót, hogy a hibás teljesítésből melyik jogot választotta. A választott választást a vevő az eladó beleegyezése nélkül nem változtathatja meg.

4. Ajánlás! Mivel a szállítás során az áruval kapcsolatos reklamáció esetén a vásárló a felelős, ezért lehetőség szerint az eredeti csomagolás használatát javasoljuk. A szállítmányt a vevő saját érdekében kell biztosítani.

5. Az eladó a panaszról a lehető legrövidebb időn belül, bonyolultabb esetekben 3 napon belül dönt. Ehhez az időszakhoz hozzáadódik az állítólagos hiba szakmai értékeléséhez szükséges idő. Legkésőbb 30 napon belül a reklamáció feldolgozása megtörténik, beleértve a hibaelhárítást is. Ez az időszak a fogyasztóval kötött megállapodás alapján meghosszabbítható. Ezen időszak lejárta után a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint lényeges szerződésszegés esetén.

A reklamáció időtartama a reklamáció benyújtását követő naptól a reklamáció kiegyenlítésének napjáig, azaz addig az időpontig számítandó, amikor a vevő köteles volt a terméket átvenni. Az elszámolásról a vásárló e-mailben kap tájékoztatást. A reklamációról (jogosult és jogosulatlan) írásos vagy e-mailes nyilatkozatot küldünk a vásárlónak.

Az áru szállítás miatti sérülése

A vásárló, aki nem fogyasztó, köteles az árut az átvételt követően haladéktalanul megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést észlel, a vevő köteles az áru állapotát ellenőrizni és sérülés esetén a fuvarozó jelenlétében a sérülésről jegyzőkönyvet készíteni. A szállítás során keletkezett károkért a fuvarozó felel. Az elkészített jegyzőkönyv alapján a káresemény fuvarozóval történt megkötése után a vásárlót ésszerű kedvezményben részesítjük, vagy új terméket szállítunk ki. A szállítólevél aláírásával a vevő beleegyezik az átvételbe és megerősíti, hogy a szállítás miatt sértetlenül megérkezett.

A fenti eljárás a fogyasztó vevő számára is javasolt. Az ajánlott eljárás be nem tartása az áru átvétele során és után azonban semmiképpen sem ronthatja az áruk helyzetét a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során.

II. Egyéb rendelkezések

A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt kötelezettségek betartásának felügyeletét a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség látja el. törvény 9–13., 14a–16. és 18. §-aiban foglalt kötelezettségek betartásának felügyeletét a kereskedelem és szolgáltatás területén is az önkormányzati kereskedelmi hatóság látja el.

A szerződésből eredő jogokkal és kötelezettségekkel kapcsolatos vita esetén a szerződő felek a meglévő peren kívüli fogyasztói vitarendezési rendszerek valamelyikéhez fordulhatnak. Peren kívüli vitarendezés – Az ADR-t többek között a Morvaországi és Sziléziai Fogyasztóvédelmi Szövetség kínálja, további információ: http://www.sos-msk.cz/adr/.

III. A fogyasztó szerződéstől való elállási joga (e jog gyakorlásának feltételei, határideje és eljárása)

Ha az adásvételi szerződés a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre távoli kommunikációs eszközön (internet) keresztül, a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől az adásvételi szerződés mellékletében - Tájékoztató a jog gyakorlásáról. elállni a szerződéstől ( letöltés ITT ). E jogának gyakorlásához a vásárló a szerződéstől való elállási mintát használhatja ( letöltés ITT ).

A fogyasztó nem állhat el a digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződéstől, ha azt nem fizikai adathordozón, és a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával kézbesítették a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt.

A Fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, ha az árut a vevő kérésére módosítják (hosszmódosítás, az áru bármely méretének módosítása, vagy a szállított áru tartalmának módosítása...).

A lista frissítése folyamatban van…