Használja ki a legalacsonyabb árakat, csak amíg el nem fogy!
Keresés
Kosár

Tanácsra van szüksége? Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.


info@kilincsdeokork.hu

Nincs más dolgod, mint vásárolni az ingyenes szállításért 100 000 Ft

0  Ft
100 000 Ft
Menu

Bevezetés Üzleti feltételek

Üzleti feltételek

2016. 01. 05-TŐL ÉRVÉNYES ÜZLETI FELTÉTELEK

Jelen feltételek a www.e-kovani.cz online áruházban 2016. május 1. után történt vásárlásokra vonatkoznak. A feltételek meghatározzák és meghatározzák a vevő és az eladó jogait és kötelezettségeit, amelyeket a DEOKORK s.r.o. székhelye Uherské Hradiště, Jaktáře 1664, Irányítószám: 686 01 Azonosítószám: 292 90 775, ÁFA szám: CZ29290775, regisztráció: KS Brno, C szekció, 71502, a cég nevében eljár David Pisarovský ügyvezető igazgató

Minden szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság jogrendszerével összhangban jön létre. Az üzleti feltételekkel nem szabályozott kapcsolatokra a 89/2012. A későbbiekben módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk.). Ha a szerződő fél fogyasztó, az üzleti feltételekkel nem szabályozott kapcsolatokra is a 634/1992. módosított fogyasztóvédelemről.

I. cikk Az alapvető fogalmak meghatározása

1) NOZ – Ptk., 89/2012.

2) Webáruházunk vásárlója a Vevő. A hatályos jogszabályok miatt különbséget kell tenni a következők között:

- vállalkozó vevő - (az a vevő, aki vállalkozó, és a szerződés megkötésekor a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy a vásárlás a vállalkozási tevékenységére is vonatkozik),

- nem vállalkozó vevő - (az a vevő, aki nem saját üzleti tevékenységével nyilvánvalóan összefüggésben vásárol (természetes és jogi személy), és

- fogyasztó – (a fogyasztó jellemzőit is teljesítő vásárló, lásd alább).

3) Vevő - fogyasztó az a személy, aki vállalkozási tevékenysége, illetve hivatása önálló gyakorlása körén kívül vállalkozóval szerződést köt, vagy vele más módon kereskedik (kizárólag természetes személy).

4) „Fogyasztói szerződés”: a vállalkozó által a fogyasztóval kötött szerződés.

5) A vásárló vállalkozóra a jelen feltételek az őt érintő mértékben, a többiben pedig a NOZ vonatkozó rendelkezései az irányadók.

cikk II. Adásvételi szerződés

Az áruk bemutatása a www.e-kovani.cz webáruházban ajánlattételi felhívás. Az adásvételi szerződés tervezete a vevő megrendelése. A szerződés akkor jön létre, amikor kézbesítik az eladónak a jelen ajánlattal kötött kötelező érvényű megállapodását, azaz a megrendelésnek az eladó általi kötelező érvényű visszaigazolását. Ettől a pillanattól kezdve az adásvételi szerződésen alapuló kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek a vevő és az eladó között.

(a rendelés beérkezéséről szóló automatikus visszaigazolás, amelyet a rendszer automatikusan elküld a vásárló e-mail címére, nem minősül és nem is minősül a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolásának).

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az adásvételi szerződés megkötése előtt a megrendelést vagy annak egy részét elállja az alábbi esetekben:

a) Az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy hiányosak, vagy már elfogytak, és az eladó nem tudja biztosítani.

b) Az áru szállítója jelentősen megváltoztatta az árat.

Ebben az esetben az eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel a következő lépések egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, és az adásvételi szerződés megkötésére a fent említett okok miatt nem kerül sor, ezt az összeget haladéktalanul visszautaljuk számlájára vagy címére.

Az eladó jogosult a megkötött adásvételi szerződéstől elállni, ha a szerződés teljesítése lehetetlenné válik, és az eladó és a vevő más, helyettesítő teljesítésben nem állapodnak meg.

Az eladó a szerződés megkötését követően haladéktalanul elektronikus úton megküldi a fogyasztónak a szerződés egy példányát az összes kötelező érvényű melléklettel együtt.

(Fogyasztói szerződéseknél - a szerződésnek tartalmaznia kell a fogyasztó által a megkötése előtt közölt adatokat is (azaz az e-shopon felkerült adatokat is. Ezek az adatok a felek kifejezett beleegyezése esetén módosíthatók). A megkötött szerződésnek a a fogyasztó által a szerződés megkötését megelőzően közölt adatokkal összhangban ezek az adatok a felek kifejezett megállapodása esetén módosíthatók, ellenkező esetben a fogyasztó számára kedvezőbb adatok az irányadók.

A szerződés cseh nyelven jön létre, ha az eladó vagy a vevő részéről fennálló körülmények ezt nem akadályozzák, a szerződés más, a felek által érthető nyelven is megköthető.

A megkötött szerződést az eladó a megfelelő teljesítése érdekében archiválja, harmadik fél számára nem hozzáférhető. A fogyasztó kérésére az eladó megküldi a vevőnek az adásvételi szerződés egy példányát arra az időtartamra, ameddig a hibás teljesítésből vagy a minőségi garanciából eredő kötelezettsége fennáll.

A szerződéskötéshez vezető egyes technikai lépésekkel kapcsolatos információk folyamatosan elérhetők a webáruház honlapján, ti. alatt.

Tájékoztatás a szerződéskötéshez vezető egyes technikai lépésekről.

Olyan terméket választ, amelyet raktárkészlet ikonnal kell megjelölni, és mellette egy bevásárlókosár kerül megjelölésre.

Miután kiválasztotta a terméket, a kosárba kell tennie, csak kattintson a kosár ikonra a termék egyedi előnézete mellett. Megjelenik egy információs panel, amely a termék kosárba helyezése után lehetőséget ad a vásárlás folytatására, vagy a pénztárhoz menve és a rendelést teljesítve. Ha minden megrendelni kívánt áru megvan a kosarában, kattintson az utoljára megrendelt termékre, hogy továbblépjen a pénztárhoz, a kosár tartalmához kerül, ha van kedvezménykuponja az eladótól, használhatja a bevásárlókosár tartalmában. A kosár tartalmát az első felső sarokban található kosár ikonra kattintva is elérheti. A kereszt segítségével a bevásárlókosár tartalmából törölheti az egyes tételeket, a mennyiségablakban lehetőség van a rendelt darabszám módosítására is, de a következő lépés előtt meg kell nyomni az újraszámítás gombot. Ha nincs szükség változtatásra, kiválasztotta a megrendelni kívánt árut a kívánt mennyiségben, nyomja meg a tovább gombot. Itt választhatja ki a szállítási módot és

befizetések, a következő lépésben az adásvételi szerződés megkötéséhez és teljesítésének lehetőségéhez szükséges adatok valósághű kitöltése szükséges, nevezetesen vezeték- és vezetéknév, lakóhely - utca, sz., város/község, irányítószám, telefon, e-mail; jogi személyek megadják a nevét, a székhely utcacímét - utca, szám, város/község, irányítószám, telefon, e-mail, személyi igazolvány és adószám. Hozzáadhat szállítási adatokat, és szöveges megjegyzést illeszthet be. Ha a számlázási címtől eltérő címre szeretné kézbesíteni az árut, kattintson arra, hogy a szállítási cím megegyezzen a számlázási címmel, és megjelenik a szállítási cím kitöltésére szolgáló ablak. Kattintson arra, hogy elfogadja a feltételeket. A Megrendelés elküldése gomb megnyomásával hozzon létre egy kötelező érvényű rendelést, amely egy adásvételi szerződéstervezet. A rendszer automatikusan e-mailben visszaigazolást küld Önnek a megrendelés kézhezvételéről.

A regisztrált vásárlók rendeléseinek feldolgozása azonos módon történik, a regisztrációs adatokból csak a számlázási adatok kerülnek automatikusan előre kitöltésre, de a megrendelés elküldése előtt lehetőség van ezek módosítására. A megrendelés létrehozásához regisztráció nem szükséges.

A vásárlónak lehetősége van a megrendelést annak elküldése előtt ellenőrizni, és szükség esetén a megrendelésben megadott beviteli adatait javítani.

A távoli kommunikációs eszközök igénybevételének költségei a rendelés leadásához normálisak, a vevő által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függően.

A vevő az adásvételi szerződés megkötésével kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételeket megismerte, beleértve a reklamációs eljárást is, és azokkal egyetért. Jelen feltételek, beleértve a reklamációs eljárást is, a megkötött szerződés szerves részét képezik.

A vevő a megrendelés leadása előtt tájékoztatást kap jelen feltételekről és a reklamációs eljárásról, és lehetősége van azokkal megismerkedni. Jelen szerződési feltételek a www.e-kovani.cz weboldalon elérhetők oly módon, hogy a vevő archiválja és sokszorosítsa azokat ( letöltés INNEN ) és egyben szöveges formában a megrendelés visszaigazolásához csatolva az eladó által, ill az adásvételi szerződéshez. (Ha például technikai okok miatt a feltételeket nem csatolták automatikusan az eladó kötelező érvényű megrendelés-visszaigazolásához, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot)

cikk III. Az eladó és a vevő jogai és kötelezettségei

Az eladó vállalja, hogy a megvásárolt terméket a megbeszélt mennyiségben, minőségben és kivitelben átadja a vevőnek. Ha a minőségben és a kivitelezésben nem állapodnak meg, az eladó a szerződésből kitűzött célnak megfelelő minőségben és kivitelezésben teljesít, egyébként a szokásos célra. Az eladó átadja a vevőnek azokat a dokumentumokat is, amelyek az árucikkre vonatkoznak, és lehetővé teszik a vevő számára, hogy megszerezze az áru tulajdonjogát. Az árut az első szállítónak adjuk át szállításra a vevő számára. Ha a vásárló fogyasztó, az árut csak akkor adják át, amikor a fuvarozó átadja neki. A vevő vállalja, hogy a terméket átveszi és a vételárat az eladónak megfizeti. A Vevő vállalja a szállítás költségeit, ha a jelen feltételek másként nem rendelkeznek. A vevő vállalja, hogy az áru kiszállításához szükséges érvényes adatokat megadja. Vevő köteles a terméket a kárveszély elmúltával a lehető legrövidebb időn belül megvizsgálni, és megbizonyosodni annak tulajdonságairól és mennyiségéről, ill. a rendeltetési helyre történő kiszállítás után a lehető leghamarabb. A vásárlónak joga van személyes adatait törölni, ha azt írásban kéri. Az eladó köteles a regisztrált vásárló személyes adatait törölni, ha azt írásban kéri. Drágább megrendelés esetén az eladónak jogában áll megkövetelni a vevőtől a megrendelés visszaigazolását (e-mailben vagy telefonon).

cikk IV. Ár

A webáruházunkban szereplő árak véglegesek, azaz tartalmazzák az ÁFÁ-t és minden egyéb díjat, amelyet a vevő-fogyasztónak kell fizetnie az áru átvételekor, és figyelembe kell venni a PHE-t (történelmi elektromos hulladék ártalmatlanítási díja).

Az eladó és a vevő közötti szerződés megkötésekor az árura az áru vevő általi megrendelésekor meghatározott árat kell alkalmazni. Ez az ár a megrendelésben és a megrendelés kézhezvételét igazoló e-mailben kerül feltüntetésre. Megrendelés előtt a vásárlónak lehetősége van megismerkedni azzal, hogy az ajánlat vagy az ár mennyi ideig marad érvényben.

A szállítási költségek, amelyek összege a konkrét megrendeléstől függően változhat (a választott szállítási módtól függően), utólag a megrendelőlapon szerepelnek.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy a logisztikai szempontból problémás és bonyolult áruk szállítási mennyiségét megváltoztassa. A szállítási mennyiség változása csak a vevő írásbeli hozzájárulása alapján módosítható. Abban az esetben, ha a kalkulált szállítási összeg a vevő számára elfogadhatatlan, és a vevő a megadott feltételek mellett már nem érdeklődik az áru iránt, a megrendelést az eladó írásban törli.

A kedvezmények és akciós árak a készlet erejéig és az ajánlat következő frissítéséig érvényesek.

V. cikk Szállítási és fizetési feltételek

5.01. szakasz Szállítási és fizetési módok

Az áru kiszállításának módját a vevő választja ki a megrendelés elkészítése során.

Az áruk kiszállítása a következő módokon lehetséges:

Szállítási vállalat DPD - 150 CZK ÁFA, utánvétes fizetés (14 999 CZK-ig, áfával)

Szállítási vállalat DPD – 1 CZK incl. ÁFA, utánvétes fizetés (15 000 CZK áfa feletti rendelés esetén)

Személyes átvétel - ingyenes, fizetés készpénzben vagy bankkártyával.

5.02 szakasz Szállítási és fizetési feltételek külföldre és a Szlovák Köztársaságba

Az eladó külföldre is küld árut (Szlovák Köztársaság).

Az árut közvetlenül szlovák e-shopunkból kell megrendelni

www.e-kovanie.sk

a) Fizetési módok:

A megrendelés kitöltésének folyamata során a vásárló felkéri az áru fizetési módját.

Készpénz az értékesítés helyén - ezt a fizetési módot a vásárló akkor választja, ha az árut közvetlenül az értékesítés helyén, az áru személyes átvételekor kívánja fizetni. Utánvét - ezt a fizetési módot a vevő választja, ha az árut szállítási szolgáltatás szállítja. Ebben az esetben az áru kifizetése csak az átvételkor történik. Banki átutalással - ezzel a fizetési móddal a vevő az áruért járó pénzt az eladó számlájára utalja (előre fizetés). Az árut a vételár jóváírását követően, beleértve a szállítást is az eladó számlájára küldjük el a vevőnek, és további díjak nélkül szállítjuk ki.

Külföldi bankszámláról történő fizetés esetén a vevő a banki tranzakciós díjakat teljes egészében megfizeti.

Áruk másik országba történő küldése esetén a konkrét szállítási és fizetési feltételekről érdeklődjön e-mailben (info@deokork.cz)

5.03. szakasz Ingyenes szállítás

Az ingyenes szállítást csak az eladó egyedileg állítja be. Ha az áruk már tartalmazzák az ingyenes kiszállítást, akkor erről mindig közvetlenül a termék adatainál tájékoztatják a vásárlót.

5.04 Szállítási időszakok szakasz

„Raktáron lévő áru” esetén az eladó az adásvételi szerződés megkötésétől számított 3-5 munkanapon belül adja át az árut szállításra az árut a szállítónak a raktáron lévő áru szállítótól való átvételétől számított 3 munkanapon belül.

Az eladónál nem készleten lévő áruk szállítási ideje 3 és 90 nap között változhat.

A megrendelés kézhezvétele után és annak kötelező érvényű visszaigazolása előtt az eladó a szállítójával egyezteti a rendelkezésre állást és a szállítási időt. Az eladó tájékoztatja a vevőt a szállítás várható időpontjáról. A Vevő a szállítási dátum közlése után jogosult megrendelését elállni.

Az eladó jogosult elállni a megkötött szerződéstől, ha a szállító által visszaigazolt szállítási határidő meghaladja a 8 hetet. Ez az időszak a vevő kérésére meghosszabbítható.

Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy minden változásról haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót.

Az áru szállításának időtartama a választott szállítási módtól és az adott fuvarozó feltételeitől függ. Külföldi szállítási időszakok esetén a vevő elvárja a határidő ésszerű meghosszabbítását.

Cikk VI. Hibás teljesítésből eredő jogok és minőségi garancia

1. A vevő hibás teljesítéshez fűződő jogai azon a hibán alapulnak, amely a termék átvételkor fennállt, még akkor is, ha az csak később válik nyilvánvalóvá. A vevő jogának alapja a később keletkezett hiba is, amelyet az eladó kötelezettségének megszegésével okozott.

2. A reklamáció részeként a Vevő a biztosított Minőségi Garancia jogait is érvényesíti. Az eladó minőségi garanciával vállalja, hogy az áru a szokásos rendeltetésszerű használatra alkalmas lesz, vagy a megszokott tulajdonságait meghatározott ideig megőrzi. A jótállási vagy használati idő feltüntetése a csomagoláson vagy a reklámban szintén ilyen hatásokkal jár. Minőségi garancia adható a tétel egyes részére is. Az egyes termékekre vonatkozó szerződéses jótállási feltételeket a jótállási jegyek (visszaigazolások) sorolják fel, és az egyes termékek és gyártók esetében eltérőek lehetnek. A vevőt nem illeti meg a szavatossági joga, ha a hibát külső esemény okozta, miután az áru sérülésének veszélye átszállt a vevőre.

3. A vevő – nem vállalkozó – jogosult a fogyasztási cikkben fellépő hibából eredő jogát az átvételtől számított 24 hónapon belül gyakorolni. Ez nem vonatkozik, ha:

a dolog szokásos használatából eredő kopásáról,

olyan meghibásodás miatt alacsonyabb áron eladott termékek, amelyekre alacsonyabb áron állapodtak meg,

o ha a dolog természetéből következik.

o A vevőt - nem vállalkozót nem illeti meg a hibás teljesítés, ha a dolog átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy a hibát maga a vevő okozta.

4. A vevő – nem vállalkozó – kérésére az eladó írásban megerősíti kötelezettségeinek mértékét és időtartamát hibás teljesítés esetén.

5. A vevő köteles az eladót indokolatlan késedelem nélkül értesíteni a hibáról, miután azt a kellő időben elvégzett ellenőrzés és kellő gondosság során felfedezhette. Ha rejtett hibáról van szó, ugyanez érvényes, de legkésőbb az áru átadásától számított két éven belül. Ha a vevő a jelen bekezdésben foglaltak szerint nem jelenti be a hibát, az eladó kifogást emel, hogy a hibát nem jelentették időben, és a bíróság nem biztosít a vevőnek a hibás teljesítés jogát.

6. Ha a vevő a hibát időben nem jelenti be, elveszti a szerződéstől való elállás jogát.

7. A hiba bejelentésekor a vásárló a reklamációs eljárás szerint jár el.

6.01 Szakasz Hibás teljesítésből eredő jogok

Hibás a dolog, ha nem rendelkezik a szerződésben meghatározott tulajdonságokkal (mennyiség, minőség, kivitel). Hibásnak minősül az egyéb tétel teljesítése, valamint a termék használatához szükséges dokumentumok hibája is.

a) Súlyos szerződésszegés

Ha a hibás teljesítés lényeges szerződésszegés, a vevőnek joga van:

1. Hiba elhárítása új, hiba nélküli vagy hiányzó termék szállításával,

2. A hiba kijavítása a tétel javításával,

3. Vételárból méltányos kedvezményért, ill

4. Elállás a szerződéstől.

Súlyos kötelességszegésnek minősül az, amelyről a szerződésszegő fél már a szerződés megkötésekor tudott vagy tudnia kellett, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha ezt előre látta volna; egyéb esetekben a jogsértés nem lényeges.

A vevő a hiba bejelentésekor tájékoztatja az eladót, hogy melyik jogot választotta (lásd a reklamációs eljárást). Ha a vevő nem választja meg időben a jogát, ugyanazok a jogok illetik meg, mint a jelentéktelen szerződésszegés esetén.

(b) Kisebb szerződésszegés

1. Ha a hibás teljesítés enyhe szerződésszegés, a vevőnek joga van:

* a hiba elhárítására,

* vagy méltányos kedvezményért a vételárból.

2. Mindaddig, amíg a vevő nem él a vételárból való engedmény jogával, vagy nem áll el a szerződéstől, az eladó beadhatja a hiányzót, vagy megszüntetheti a joghibát. Az egyéb hibákat az eladó saját választása szerint a termék kijavításával vagy új termék szállításával eltávolíthatja. A választás nem okozhat indokolatlan költségeket a vevőnek.

3. Ha az eladó a termék hibáját nem távolítja el időben, vagy megtagadja az áru hibájának elhárítását, a vevő a vételárból engedményt kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. A választott választást a vevő az eladó beleegyezése nélkül nem változtathatja meg.

4. Új termék átvételekor a vevő az eredetileg leszállított terméket saját költségén visszaküldi az eladónak.

5. A vevő nem állhat el a szerződéstől, és nem követelheti új termék szállítását, ha a terméket abban az állapotban nem tudja visszaküldeni, ahogyan azt átvette. Ez nem vonatkozik a következőkre:

* ha a termék hibáját feltáró vizsgálat eredményeként állapotváltozás következett be,

* ha a vásárló a terméket a hiba felfedezése előtt használta,

* ha a vevő a termék változatlan állapotban történő visszaküldésének lehetetlenné tételét tette vagy mulasztással nem okozta, vagy

* ha a vásárló a terméket a hiba felfedezése előtt eladta, használta, vagy normál használat során cserélte ki a terméket. Ha ez csak részben történik meg, a vevő visszaadja az eladónak azt, amit még vissza tud küldeni, és kártérítést ad az eladónak addig az összegig, amennyi hasznot húzott a termék használatából.

6.02 szakasz Különleges elbánás – Vevő – nem vállalkozó

A jelen pontban foglaltak csak azokra az adásvételi szerződésekre vonatkoznak, amelyeket a vevő nem saját üzleti tevékenységével nyilvánvalóan köt meg.

(a) Elfogadási minőség

Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé azért, hogy a terméknek a vevő átvételekor hibája ne legyen. Különösen azért, mert a tétel abban az időben, amikor a vevő átvette:

* Rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, és megállapodás hiányában olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és az elvégzett reklámozás alapján elvárt általuk,

* arra a célra alkalmas, amelyet az eladó a használatára megjelöl, vagy amelyre az ilyen típusú dolgot általában használnak,

* minőségében vagy kivitelezésében megfelel a szerződött mintának vagy eredetinek, ha a minőséget így határozták meg,

* a megfelelő mennyiségben, mértékben vagy súlyban van és

* megfelel a jogszabályi előírásoknak.

Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül kiderül, az átvételkor hibásnak minősül!

Ha az áru nem rendelkezik a fent említett tulajdonságokkal, a vevő kérheti:

1. a hiba ingyenes elhárítása (különösen, ha a hiba szükségtelen késedelem nélkül eltávolítható, és azokban az esetekben, amikor a hiba jellegéből adódóan aránytalan lenne az igény új, hibátlan termék szállítására),

2. akár új termék hibamentes átadása is (feltéve, hogy ez a hiba jellegéből adódóan nem indokolatlan). Ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a vevő csak az alkatrész cseréjét kérheti.

3. Ha a fentiekre nincs lehetőség, a szerződéstől elállhat.

4. A vevőnek jogában áll ésszerű árengedményt kérni a fenti igények alternatívájaként. Ez a jog akkor is megilleti, ha az eladó nem tud neki hibátlan új terméket szállítani, annak alkatrészét kicserélni vagy a terméket kijavítani, valamint abban az esetben is, ha az eladó a helyzetet ésszerű időn belül nem orvosolja, vagy a jogorvoslat azt okozná. jelentős nehézségeket okoz a fogyasztó számára.

(b) Jogok ismétlődő hiba és többszörös hiba esetén

A Vevőnek joga van eltávolítható hiba esetén is új terméket szállítani vagy alkatrészt kicserélni, ha a hiba javítás után ismétlődő előfordulása, vagy nagyobb számú hiba miatt a termék rendeltetésszerűen nem használható. Ilyen esetben a vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől.

(c) Minőségi garancia

Ha az eladott árun, annak csomagolásán, az árucikkhez mellékelt használati utasításban vagy a hirdetésben egyéb jogszabályi előírásoknak megfelelően fel van tüntetve az az időtartam, ameddig a dolog használható, akkor ez adott minőségi garanciának minősül.

6.03. szakasz Használt vagy hibás áruk értékesítése

A www.e-kovani.cz webáruház használt vagy módosított termékeket, hibás vagy egyébként korlátozottan hasznosítható termékeket is forgalmaz. Ezek a termékek kizárólag a Kedvezmények rovatban (II. kategória) található többi terméktől elkülönítve kerülnek értékesítésre. Erről a tényről a vásárlót a termékleírásban előre egyértelműen tájékoztatják, ezt a tényt a vásárlást igazoló bizonylaton is egyértelműen feltüntetik.

Használt/bazári áru vásárlása esetén a vevő - nem vállalkozó - jogosult legalább 12 hónapon belül élni a hibás teljesítés jogával.

A vevőt nem illeti meg a hibás teljesítéshez való joga:

- olyan hiba miatt alacsonyabb áron értékesített termékekre, amelyekre alacsonyabb áron állapodtak meg,

- használt dolog esetén a használati vagy elhasználódás mértékének megfelelő hibája, amely a vevő átvételekor volt.

Ha ebben az esetben a terméknek olyan hibája van, amelyért az eladót terheli a felelősség, a vevőnek joga van az áru cseréjének joga helyett az ésszerű árengedményre.

cikk VII. Panaszkezelési eljárás

A hibás teljesítés esetén a reklamációs eljárás menetére jelen panaszeljárás az irányadó. Abban az esetben, ha a vásárló fogyasztó, a módosított fogyasztóvédelmi törvény is irányadó.

1. A hibajog azt az eladót illeti meg, akitől a terméket vásárolta. A követelés helye az eladó telephelye. Az áru postai úton vagy személyesen – e-mailben (info@deokork.cz) történő írásbeli egyeztetés után – kézbesíthető. Utánvéttel feladott árut nem fogadunk el.

Ha azonban a visszaigazoláson (jótállási jegyen) más, a javításra kijelölt személy szerepel, aki az eladónál vagy a vevőhöz közelebbi helyen tartózkodik, úgy a vevő a javítási jogot a javítás elvégzésére kijelölt személlyel gyakorolja. Az így javításra kijelölt személy a kijavítást az eladó és a vevő között a termék megvásárlásakor megállapodott határidőn belül végzi el.

2. A vevő a reklamáció során ismerteti a termék hibáját. Ha a hiba nem jelentkezik tartósan, akkor azt is célszerű feltüntetni, hogy milyen körülmények között jelentkezik.

3. A vevő a hiba közlésekor, illetve a hiba közlését követően indokolatlan késedelem nélkül köteles tájékoztatni az eladót, hogy a hibás teljesítésből melyik jogot választotta. A választott választást a vevő az eladó beleegyezése nélkül nem változtathatja meg.

4. Ajánlás! Mivel a szállítás során az áruval kapcsolatos reklamáció esetén a vásárló a felelős, ezért lehetőség szerint az eredeti csomagolás használatát javasoljuk. A szállítmányt a vevő saját érdekében kell biztosítani.

5. Az eladó a panaszról a lehető legrövidebb időn belül, bonyolultabb esetekben 3 napon belül dönt. Ehhez az időszakhoz hozzáadódik az állítólagos hiba szakmai értékeléséhez szükséges idő. Legkésőbb 30 napon belül a reklamáció feldolgozása megtörténik, beleértve a hibaelhárítást is. Ez az időszak a fogyasztóval kötött megállapodás alapján meghosszabbítható. Ezen időszak lejárta után a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint lényeges szerződésszegés esetén.

A reklamáció időtartama a reklamáció benyújtását követő naptól a reklamáció kiegyenlítésének napjáig, azaz addig az időpontig számítandó, amikor a vevő köteles volt a terméket átvenni. Az elszámolásról a vásárló e-mailben kap tájékoztatást. A reklamációról (jogosult és jogosulatlan) írásos vagy e-mailes nyilatkozatot küldünk a vásárlónak.

Az áru szállítás miatti sérülése

A vásárló, aki nem fogyasztó, köteles az árut az átvételt követően haladéktalanul megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést észlel, a vevő köteles az áru állapotát ellenőrizni és sérülés esetén a fuvarozó jelenlétében a sérülésről jegyzőkönyvet készíteni. A szállítás során keletkezett károkért a fuvarozó felel. Az elkészített jegyzőkönyv alapján a káresemény fuvarozóval történt megkötése után a vásárlót ésszerű kedvezményben részesítjük, vagy új terméket szállítunk ki. A szállítólevél aláírásával a vevő beleegyezik az átvételbe és megerősíti, hogy a szállítás miatt sértetlenül megérkezett.

A fenti eljárás a fogyasztó vevő számára is javasolt. Az ajánlott eljárás be nem tartása az áru átvétele során és után azonban semmiképpen sem ronthatja az áruk helyzetét a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során.

cikk VIII. Egyéb rendelkezések

A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt kötelezettségek betartásának felügyeletét a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség látja el. törvény 9–13., 14a–16. és 18. §-aiban foglalt kötelezettségek betartásának felügyeletét a kereskedelem és szolgáltatás területén is az önkormányzati kereskedelmi hatóság látja el.

A szerződésből eredő jogokkal és kötelezettségekkel kapcsolatos vita esetén a szerződő felek a meglévő peren kívüli fogyasztói vitarendezési rendszerek valamelyikéhez fordulhatnak. Peren kívüli vitarendezés – Az ADR-t többek között a Morvaországi és Sziléziai Fogyasztóvédelmi Szövetség kínálja, további információ: http://www.sos-msk.cz/adr/.

cikk IX. A fogyasztó szerződéstől való elállási joga (e jog gyakorlásának feltételei, határideje és eljárása)

Ha az adásvételi szerződés a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre távoli kommunikációs eszközön (internet) keresztül, a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől az adásvételi szerződés mellékletében - Tájékoztató a jog gyakorlásáról. elállni a szerződéstől ( letöltés ITT ). E jogának gyakorlásához a vásárló a szerződéstől való elállási mintát használhatja ( letöltés ITT ).

A fogyasztó nem állhat el a digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződéstől, ha azt nem fizikai adathordozón, és a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával kézbesítették a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt.

A Fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, ha az árut a vevő kérésére módosítják (hosszmódosítás, az áru bármely méretének módosítása, vagy a szállított áru tartalmának módosítása...).

X. cikk A személyes adatok védelme

A www.e-kovani.cz webáruház használatával a vásárló, valamint a regisztrált személy, aki nem vásárló, hozzájárul a rendeléseivel, vásárlásaival és személyes adataival (név, vezetéknév, lakcím) kapcsolatos adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához. cím, szállítási cím, telefonos elérhetőség, e-mail elérhetőség, születési idő, azonosító szám és adószám vállalkozók esetében, cégnév vagy név jogi személyeknél, székhely, fuvarozók esetében az adásvételi szerződés teljesítése érdekében. Az adatokat határozatlan ideig kezeljük. A személyes adatok megadása önkéntes.

A vevő e-mailben bármikor kérheti kapcsolatfelvételi adatainak módosítását vagy törlését.

cikk XI. A legalacsonyabb ár garanciájára a megadott szabályok vonatkoznak.

Szeretnénk ügyfeleinknek a cseh piacon a legalacsonyabb árat kínálni minden termékünkért, miközben fenntartjuk a nyújtott szolgáltatások magas színvonalát. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha egy általunk kínált terméket olcsóbban talált egy versenytársnál, akkor ezt a terméket a versenytársakkal megegyező áron adjuk Önnek.

Árgaranciát szeretne igénybe venni – Hogyan tovább:

  1. Előzetes rendelés ellenőrzése - ha nem biztos abban, hogy az árgarancia feltételei vonatkoznak-e a vásárolni kívánt árura, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és adjon meg részletesebb információkat az áruról (pl. áru típusa, versenyképes alacsonyabb ár, eladó , mennyiség, link a weboldalra, ár: m², mb, darab / csomag). Ellenőrizzük ezeket az információkat, majd ugyanazokat a feltételeket kínáljuk Önnek.
  2. Jelentkezés a megrendelés elküldésekor - ha már megrendeli tőlünk az árut, kérjük, ne felejtse el a rendelési folyamat legvégén a megjegyzésben feltüntetni az árgarancia érvényesítésére vonatkozó kérelmet tartalmazó információt, amelyet mi kölcsönösen írásban megerősítve.

A legalacsonyabb ár garanciaprogram igénybevételének feltételei :

cikk XII. Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

Jelentkezés a Személyes Adatvédelmi Irodánál a 00049436 számon. Jelen feltételek 2016.05.01-től lépnek hatályba.

A lista frissítése folyamatban van…